Wednesday, April 13, 2016

Jippiijei!

Mul hakkas täitsa kurb mõelda, et praktika saab läbi ja sellega on ka praktika blogil lõpp. Kirjutamine on mind alati reflektsiooni puhul aidanud ning oma kogemuste analüüsimine siin blogis on mulle tegelikult palju juurde andnud.. Okei, võibolla ei olegi see päris head aega veel ja kasutan ka tulevikus seda omatmoodi ära, eks näis. Tegelikult ma tahtsin jagada ühte minu jaoks vägevat uudist.
Nimelt kirjutasin ma praktika perioodil tegelikult kaks arendus-/arenguprojekti (ma ei saa endiselt väga täpselt aru, mis nende vahe peaks olema). Üks neist oli siis praktika organisatsioonis kirjutatud ning teine Eesti Leader Liidule, kuid oli ka siiski väga oluline osa minu praktikast. Sest see oli ikkagi mu esimene nii suure ja vastutusrikka projekti kirjutamine. Ning tavaliselt on kujununed see projekti kirjutamine nii, et idee on juba olemas enne projekti kirjutamist. Seekord aga toimus kogu protsess nii nagu tegelikult peakski, et oli probleem, mille algpõhjus tuli leida ja siis alles lahenduse/ideeni jõuda. Ühesõnaga see uudis on see, et see projekt sai rahastust ja mul selle üle äärmiselt hea meel!

28 vabaühendust said KÜSKi 2016. aasta arenguhüppe taotlusvoorust oma organisatsiooni arendamiseks toetust kokku 296585,36 eurot.
Projekte esitati 147, neist 73 piirkondlikku ja 74 üleriigilist. Toetust anti 18 piirkondlikult ja 10 üleriigiliselt tegutsevale vabaühendusele. Kõikide toetust saanud projektidega on võimalik tutvuda: www.kysk.ee/toetatud-projektid 

Antud projekt kuulus siis sinna 74 üleriigilise projekti hulka, kuna Leader Liit tegutseb tegevgruppidega üle Eesti maapiirkondades. Nüüd tuleb projekti elluviima hakata ning kuna olen antud projekti puhul ka projektijuhiks siis ootan seda kogemust väga. 

No comments

Post a Comment

© Mirelli praktika blogi
Maira Gall